3-LAGS GUMMIBLANDING
Bridgestones avanserte 3-lags gummiblandingsteknologi for ditt framdekk. Den harde doble gummiblandingen i midten av mønsteret gir deg stabilitet ved hard bremsing, linjær håndtering og mange km. På skuldrene er blandingen myk og klebrig for maksimalt grep ved nedlegg ...helt opp til full vinkel.
5-LAGS GUMMIBLANDING
Utviklet eksklusivt av Bridgestones MotoGP-ingeniører, har denne unike 5-lags gummiblandingsteknologien for bakdekk 3 forskjellige blandinger. Gummiblandingen er hard i slitebanesenter for ekstra stabilitet, linjær håndtering og høy kjørelengde. En middels blanding på skuldrene gir deg maksimal trekkraft ved halvt nedlegg for tidlig akselerasjon ut av svinger. Og med den superklebrige kanten kan du ta dype nedlegg med full selvtillit. Eksepsjonell teknologi for en eksepsjonell tur!
MONO SPIRAL (MS) BELTE
GÅR KJØLIGERE, BEDRE STABILITET
Lett og slitesterk kord, viklet rundt dekkets omkrets for å gi jevt grep. Dette bidrar til høy ytelse med vektredusjon, forbedret grep. rotasjonsstabilitet, høy hastighets ytelse og demping.
BEDRE ALL-AROUND HÅNDTERING
Stålkordmateriale er laget av individuelt gummisolerte indre filamenter med høy varmeledningselementer for å forbrede varmeoverføringen og redusere utblåsing. Dette fremhever stabilitet, grepabsorpsjon og levetid.
MER SELVSIKKER VEIKONTAKT
RC POLYMER forbedrer dekkenes slitestyrke, og silika er effektivt for ytelse på vått underlag. RC POLYMER, utviklet ved bruk av Bridgestones nøkkelteknologi NanoPro-Tech®, bidrar til forbedret ytelse på våt vei og økt levetid.
SILICA RICH EX FOR FRONTDEKK
BEDRE GREP PÅ FORHJULET
Ytelsen under våte forhold forbedres ved å øke sillica, sammenlignet med konvensjonell SILICA RICH.
BEDRE GREP, LENGRE LEVETID
Bridgestones NanoPr-Tech™ -teknologi optimaliserer dekkytelsen på molekylært nivå. Dette bidrar til å redusere friksjon, varme og mønsterdeformasjon under dekkrotasjon, noe som gir bedre slitegrep og lengre levetid.
PULSE GROOVE
BETTER VÅTTYTELSE
Mønsterspordesign som kombinerer pulsformede spor med små senteravledere. Dette utjevner vannstrømmen og optimaliserer strømningshastigheten. Resulterer i økt vanndrenering, bedre grep og vedheft under våte forhold og mindre skliforhold.